חזרה

מתנה לגבר ליום הולדת? ברור שמתנה עם תמונה

מאי 2024

בתחום המתנות לגברים, לאחרונה מסתמנת אופציה בולטת – בלוקי עץ עם צילומים מודפסים. הקונספט הזה של מתנה, משלב חספוס מסוים יחד עם מגע אישי, ומציע אסתטיקה שמאוד מתאימה גם לגברים. מדוע בלוקי העץ הללו צברו פופולריות כה רבה ואילו רעיונות נוספים למתנות שווה לאמץ?

כשזה מגיע לבחירת מתנה לגבר ליום הולדת, האתגר לרוב טמון במציאת משהו שהוא גם אישי וייחודי, אך לא סנטימנטלי ו״קיטשי״ מדי. לאחרונה צצה אופציה בולטת בדמות בלוקי עץ עם צילומים מודפסים. הקונספט הזה של מתנה, משלב חספוס מסוים, יחד עם מגע אישי, ומציע אסתטיקה שמאוד מתאימה גם לגברים. מדוע בלוקי העץ הללו צברו פופולריות כה רבה? כמה רעיונות למתנות נהדרות שעשויות להפוך את יום ההולדת שלו לכזה שייזכר עוד שנים קדימה. 

מה הסיפור של בלוקי העץ המודפסים ומדוע הם הפכו לטרנד לוהט?

אסתטיקה לא שגרתית: מוצר שמצליח להיות מרגש ומשמעותי אבל לא קיטשי

אחת הסיבות לכך שבלוקי העץ עם הצילומים המודפסים על החזית שלהם, הפכו למבוקשים ואהובים, היא האסתטיקה הכפרית המובהקת שלהן. בלוקי העץ הללו הולכים ותופסים את מקומן של מסגרות התמונות המסורתיות, שלעיתים עלולות להיראות עדינות, קיטשיות או מקושטות מדי. לבלוקי העץ יש מראה מחוספס, חד וחזק יותר, שיוצר קונטרסט מעניין יחד עם התמונות המודפסות עליהם. הגרגיריות הטבעית של העץ מספקת טאצ׳ ארצי ואפילו גברי, המשלים את העיצוב של כל משרד, חלל סלון או חדר שינה, מה שהופך אותו לאופציה אידיאלית למתנה עם תמונה.

לא רק יופי ואתסטיקה, אלא מוצר שעומד במבחן הזמן ונשמר לאורך שנים

בלוקי העץ הם לא רק מושכים מבחינה ויזואלית אלא גם עמידים ביותר. הם עומדים במבחן הזמן לא רק מבחינת החומר, אלא גם מבחינת הסטייל האל-זמני שלהם, שהוא גם מספיק ניטרלי, כך שתמיד ישאר רלוונטי. הדפסה על עץ נוטה פחות לדהות מאשר תצלומים המודפסים על נייר הדפסה, מה שמבטיח שהזיכרונות המוצגים על גבי הבלוקים האלה יחזיקו מעמד לאורך שנים.

המתנה הכי ורסטילית שניתן להתאימה באופן אישי לכל אחד

כל בלוק עץ מודפס, ניתן להתאים באופן אישי ביותר. בין אם זו תמונה זוגית בלתי נשכחת מטיול כיפי שנעים להיזכר בו, תמונה מאירוע ספורט משמעותי או רגע משפחתי מיוחד, התמונות האלה, כשהן מודפסות על עץ, הן מספרות סיפור אישי ונוגע ללב. היכולת להתאים אותם באופן אישי וספציפי, הופכת את הבלוקים הללו למתנות ורסטיליות, המתאימות לאחים, אבות, חברים או שותפים.

מתנה איכותית, שגם מתחשבת בסביבה

בעולם של צרכנות מהירה ותכופה, אנחנו לא שמים לב עד כמה אנחנו פוגעים בסביבה. במיוחד כשאנחנו בוחרים במתנות זולות מאתרים מחו״ל, אנחנו תורמים לנזק הסביבתי, גם אם הדבר נעשה בתום לב ומתוך חוסר מודעות.

עבור המודעים לסביבה, בלוקים מעץ הם בחירה מצוינת. עץ הוא משאב טבעי ומתחדש, והשימוש בו להדפסת תמונות הוא דרך מצוינת להימנע מהפלסטיק המשמש לעתים קרובות במסגרות ובקישוטים קונבנציונליים. גם עצם העובדה שהוא עמיד לאורך שנים והשימוש בו ינוצל עד תום, תורמת לצמצום הנזק האקולוגי. 

עוד רעיונות למתנות יום הולדת מוצלחות לגברים

בעוד שבלוק עץ מודפס עם תמונה הוא בחירה מצוינת, הנה כמה רעיונות למתנות נוספות שעשויות לשמח לבב אנוש גברי:

1.אוזניות אלחוטיות באיכות גבוהה: אחת המתנות היותר שימושיות

נכון, הן לא ירגשו אותו כמו תמונה משמעותית, אבל אוזניות אלחוטיות יכולות להיות מושלמות לחדר הכושר, לנסיעות יומיות, או סתם להנאה ממוזיקה איכותית ופודקאסטים בבית או בכל מקום. אוזניות איכותיות משלבות בין פונקציונליות ליוקרה ויכולות להוות מתנה מפנקת ושווה. מומלץ לבחור באוזניות עם פונקציה לביטול רעשים, שיכולות להיות אידיאליות לשימוש בכל סביבה.

2.שעון חכם: לחובבי הטכנולוגיה והכושר

אם מדובר באדם בעל ידע טכנולוגי או חובב כושר, שעון חכם יכול להיות מתנה נפלאה. לא מדובר, כמובן, רק בתצוגת השעה; שעון חכם יכול לעקוב אחר מדדי בריאות, לשלוט במוזיקה ואפילו לנהל הודעות ושיחות, מה שהופך את החיים לנוחים יותר.

3.מכונת קפה מיוחדת: שדרוג אדיר של הקפה הביתי

אם הוא מדובר בגבר שאוהב קפה טוב, ויודע להעריך איכות, מכונת קפה מיוחדת, ברמה גבוהה, יכולה להתקבל בשמחה רבה. בין אם מדובר במכונת אספרסו מתוחכמת או במקינטה מסוגננת (הכל תלוי תקציב והעדפות אישיות), המתנה הזו תהיה מושלמת עבור כל מי שקפה איכותי עושה לו את זה.

4.ארנק עור או תיק לעבודה: אלגנטי, איכותי ומלא סטייל

ארנק עור אלגנטי ואיכותי או תיק מסוגנן שיכול להכיל לפטופ, יכולים להיות גם פרקטיים וגם אופנתיים. בחרו בעיצוב המתאים לסגנון של חתן השמחה, וכמובן גם כזה שישרת את הפונקציונליות הדרושה לו.

5.מתנות חוויתיות:

לפעמים, המתנות הטובות ביותר אינן חפצים, אלא חוויות. כרטיסים להופעה, הזמנה במסעדה משובחת או שובר לספורט אתגרי, הן מתנות מרגשות שיכולות ליצור זיכרונות בלתי נשכחים.

6.להנדימן המושלם: ארגז כלים מקצועי

 אם מדובר בהנדימן, שאוהב פרויקטים של ״עשה זאת בעצמך״, ארגז כלים מקצועי, אולי אפילו עם חריטה אישית, יכול להיות מתנה שהיא גם פרקטית וגם אישית. 

לסיכום, בחירת מתנת יום הולדת מתאימה לגבר מצריכה שילוב של פונקציונליות, מגע אישי והתאמה לסגנונו האישי. בלוק עץ מודפס עם צילום אישי בולט בייחודיות ובאסתטיקה המחוספסת שלו, מה שהופך אותו לבחירה פופולרית בין מתנות המשלבות סנטימנט יחד עם פרקטיות. בין אם תבחרו בפריט הייחודי הזה או בכל מתנה משמחת אחרת, המפתח הוא במחשבה – מה הכי יתאים לאישיותו ולהעדפותיו. מתנות אלו לא רק חוגגות את היום המיוחד שלו אלא גם מעצימות את חיי היומיום שלו, ומראות לו עד כמה הוא מוערך.